نرم افزار حضور و غیاب، اتوماسیون تغذیه، اتوماسیون حراست، دستگاه حضور و غیاب


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان ورود خروج و آدرس vorodokhorj.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 72
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 10
:: باردید دیروز : 161
:: بازدید هفته : 10
:: بازدید ماه : 274
:: بازدید سال : 1280
:: بازدید کلی : 2826

RSS

Powered By
loxblog.Com

زمان ورود خروج

نرم افزار حضور و غیاب، اتوماسیون تغذیه، اتوماسیون حراست، دستگاه حضور و غیاب
جمعه 18 بهمن 1398 ساعت 21:43 | بازدید : 420 | نوشته ‌شده به دست کارشناس ارشد امنیت | ( نظرات )

هستند. کافیست فایل مورد نظر برای تشخیص شیء دلخواهتان را در کد وارد کنید و OpenCV آن شیء را درون تصاویر تشخیص میدهد. از اصلی ترین تحولاتی که دستگاه حضور و غیاب ایجاد کرد می توان به امکان تبدیل اطلاعات آن به فایل اکسل (یا دیگر فرمت ها) و همین طور اتصال دستگاه به سیستم نرم افزاری حقوق و دستمزد اشاره داشت. در نتیجه امکان نفوذ به سازمان های دارای دستگاه حضور و غیاب نیز همچنان وجود داشت. سامانه حضور و غیاب از دو بخش سخت افزار و نرم افزار تشکیل شده است. سنسور دوربینی که در این مدل به کار رفته است کمترین خطا را دارد که بعد از هر تردد عکس شخص را نماش می دهد و همچنین قابلیت ثبت تردد افراد از طریق کارت و رمز عبور فراهم می باشد. ما به طور کاملا می دانیم انتظارات لازم از یک دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره در یک موسسه یا یک سازمان چیست و در این راستا کوشیده ایم همه ی نیازهای موجود را فراهم کنیم. سوأل : در برخی نرم افزارها، اطلاعات تردد پرسنل از دستگاه فراخوانی شده ، اما در نرم افزار نمایش نمی دهد. اینو ببین ضمنا این سیستم حضورغیاب نیاز به ناظر دارند که هزینه سربار ایجاد می کند چرا که اگر ناظری وجود نداشته باشد ممکن است یک نفر با استفاده از کارت افراد دیگر، تردد آنها را متقلبانه ثبت کند. نرم افزار Luxand Blink حتی در روشنایی کم نیز چهره فرد را تشخیص داده و اجازه ورود به سیستم را خواهد داد. هر کدام از دستگاه های حضور و غیاب دارای یک سری ویژگی های عمومی و یک سری ویژگی های منحصر به فرد است که قابلیت های آن ها را متمایز ساخته است.

  1. 12- شفافیت در کار و مطلع کردن کارکنان از وضعیت خود
  2. 4 - دارای حافظه SD داخلی و پورت USB
  3. تعریف واحد و بخش های سازمان
  4. دستگیره الکترونیکی (22)
  5. بهره گیری از سنسور قدرتمند BioID
  6. دمای کارکرد 10-40 درجه سانتی گراد

در حالت کلی دوربین های مدار بسته می توانند چهره ۱۶ تا ۳۲ فرد را پایگاه داده خود نگهداری کنند. نرم افزار به طور کلی به چند بخش تقسیم می شود؛ قسمتی برای ورود اطلاعات اولیه سازمان است مانند اسم شرکت، گروه بندی، افراد، شیفت و غیره. دستگاه حضور و غیاب به عنوان یکی از کارآمد ترین ابزار های کنترل تردد قلمداد می گردد. 3-نوع ارتباط با دستگاه حضور و غیاب جهت خواندن ترددها ، یکی دیگر از مواردی است که باید بهنگام خرید توجه داشته باشید و با امکانات و بستر ارتباطی شرکت خود تطابق دهید. این دستگاه از نظر طراحی و کارایی در نوع خود بی نظیر میباشد . دستگاه حضور غیاب تشخیص چهره مدل ایگل که کاملترین دستگاه از لحاظ تشخیص هویت فردی میباشد که دارای صفحه نمایش ۳ اینچ تمام رنگی و منوی فارسی ، سخنگوی فارسی میباشد . ما قبل از شما سعی کرده ایم این میایسه را انجام دهیم و بر اساس نیازهای درخواستی بهترین و پرکاربردترین محصول را تولید کرده و در اختیار شما قرار دهیم. در نهایت با پیشرفت تکنولوژی در چندسال اخیر، دستگاه های حضور و غیاب تشخیص چهره بسیار بهینه تر از قبل شده اند و درحال حاضر ارزش خرید بالایی در برابر قیمت خود را دارند. FaceSatation دستگاهی جدید برای تشخیص چهره ، ترکیب کاملی از امنیت و سهولت ، دارای فناوری پیشرفته بیومتریک به همراه طراحی خارق العاده می باشد.

فروش دستگاه حضور و غياب

محدوده ارتفاع قد تعیین شده در این دستگاه از ۱۴۵ تا ۲۱۰ سانتی متر بوده که بسیار مناسب است و حتی افراد سوار ویلچر و کودکان نیز به راحتی می­توانند از دستگاه استفاده کنند. البته افراد این حوزه در تلاش هستند که امکان شناسایی از طریق گوش افراد فراهم شود. سرعت تشخیص، دقت و امنیت بالای این دستگاه از ویژگی های کلیدی آن است. بنابراین علاوه بر داشتن تخصص لازم ، یکی از ویژگیهای مورد نیاز کارکنان خدمات پس از فروش ، داشتن سعه صدر و رعایت ادب در جوابگویی به مشتریان می باشد. با استفاده از دستگاه حضور غیاب دیگر نیازی به ثبت ساعت حضور و غیاب پرسنل به صورت دستی ندارید. تمامی این مدل ها با توجه به امکانات و قیمتی که دارند، ارزش خرید بالایی در بین دیگر محصولات تشخیص چهره از خود نشان می­ دهند که قابل توجه است. پردازنده هوشمند تشخیص چهره Supreme Facestation2 از به روزترین تکنولوژی دنیا بهره می ­برد.

به همین دلیل حتما قیمت ها را مقایسه کنید.

مدل های UFace برند ZK نیز مانند دیگر مدل ها دارای روش های تشخیص کارت، اثر انگشت و تشخیص چهره هستند که می­ توان بصورت همزمان و دوگانه و یا بصورت مجزا و تکی از آن ها استفاده کرد. در روش تشخیص دوگانه بصورت ترکیبی از تشخیص چهره و اثر انگشت استفاده می­ شود. از دیگر امکانات این دستگاه باید به قابلیت تعریف 10 نمونه اثر انگشت برای هر نفر اشاره داشت. نصب یک سیستم حضور و غیاب می تواند به رشد شرکت کمک کند. در قلب دستگاه های حضور و غیاب بيومتريك Suprema ، قدرتمندترين الگوريتم شناسايي اثر انگشت جهان جاي گرفته است. این دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره قادر است تا 3000 الگوی صورت و 2000 اثر انگشت را در حافظه خود ذخیره کند. مقایسه ی دستگاه های حضور و غیاب تشخیص از چهره به ما کمک می کند تا بتوانید نقاط ضعف و قوت دستگاه ها را بشناسیم. به همین دلیل حتما قیمت ها را مقایسه کنید. شما می توانید میزان حساسیت سنسور های آن را نیز کنترل کنید. همچنین می توانید دفترچه راهنمای آن را نیز از همین صفحه دریافت کنید. اطلاعات بیشتر در مورد اصل کار از یک ماشین سنگ زنی .




|
امتیاز مطلب : 25
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: